Sep 10, 2011

Oh my love~!


Tetibe rasa nak update belog sbb terover hepi. Hihih.. Amaran! Entry ini mungkin mengandungi kandungan romantis yg boleh mengundang nausea di kalangan pembaca. ;p


This week was deng stressful with lots of work & tests & I really wished Mr Chipmunk would come to see me. I knew we do have chemistry hehe. Dia datang! Memula dia cakap baru kua nak pegi jalan-jalan. Bila tanya pegi mana, dia cakap kawan dia buat open house. Ok I was invited too but couldn't make it. But then he told me that he wasn't going, he was going to see his sweetheart in Melaka. Oh gosh I was like YEAYYY!!


Macam biasa lah, taktau nak pegi mana. Plan asal nak ke JJ AEON tapi tersesat sampai ke Dataran Pahlawan (DP) pulak so layan jelah, tengok muvi cite Contagion yg tak best huu then pusing dalam Hatten Square & DP sampai sesat dalam tu cari tempat makan. Tengok map pun sesat aiyooo salah orang yg buat map! Hahaha... Lastly kami decided untuk makan kt luar je. So makan kt sebuah restoran yg tak pasti namanya & I don't care, yg penting makanan & minuman memuaskan mulut & perut. Ngee kami makan nasi putih + ikan siakap 3 rasa + tomyam campur + sotong masak merah + kangkung goreng & minum nescafe ais + jus tembikai & tapau sate for my housemates.


Walaupun Mr Chipmunk berkemungkinan besar tak bukak pun my blog nih tp nak ucap terima kasih gak kt sini for ur time, driving from & back to KL just to see me. I really appreciate it. And also for the Samsung earphones & telekung from Indonesia & the meal. And the biggest thanks for your love & care. I am really really grateful to have you, you mean the world to me! ;)
You are the best!


0 otobots membebel: