Jun 4, 2012

Andai Ku Bercinta Lagi

Salam & hai.. Tetiba rasa nak tepek lagu kat sini. Mula² dengar lagu ni macam takde pape, macam lagu² lain je tapi bila tertengok dia punya video clip terus addicted. Masa tengok VC tu jugakla baru dengar betul² liriknya, memang touching sangat. Plus susunan muzik + suara vokalis yg mantop, 2 thumbs up! =D



Kini kau tiada
Senafas pun ku perlu mencuba
Kau bawa pergi sebahagian dari jiwa raga

Bersendiri hidup umpama hilang erti
Bagaimanakah meneruskan hayat ini

Andai ku bercinta lagi suatu hari nanti
Tunjukkan di mana
Ruang hati untuknya yang masih belum kau huni?

Apabila tiba waktu bersemuka
Ku perlu pejamkan mata dan memaksa lafaz cinta
Dengan bayangmu di minda

Tiada pengganti bisa hadir dan mampu menyembuh
Rawan di hati meleraikan semangat ku runtuh

Bersendiri masa umpama tak beralih
Berapa lama lagi harus ku merintih

Malam tidak berpurnama
Fajar tiada kejora
Aku hilang di dalam gelita kalbu
Tanpa dirimu asaku mati

9 otobots membebel:

cendol said...

ohhh lelehnyeeee lagu haha tp best laa

cendol said...

ohhh lelehnyeeee lagu haha tp best laa

Wani Sakri said...

@cendol haha rox leleh ;p

QA's ~ mamapapa said...

sedap jgk lagu nikn?jmput follow kmbali :)

Mak Wardah said...

Salam kenal. Gud blog to read, cute sgt2 just like the owner

Wani Sakri said...

@Mak Wardah hehe thanx =)

Wani Sakri said...

@QA's ~ mamapapa mmg best.. =)

obat herbal HIV / AIDS said...

lagunya mantap banget nih.

OBAT HERBAL KANKER HATI said...

semoga makin sukses selalu. salam sehat.