Jul 15, 2011

Mid-sem Break!!

Oyeahhh mlm ni balik kampung yeayy!!! http://matcuoi.com  This week sgt banyak test. Sbenanye 3 je tp sbb perlukan kerahan otak untuk menghafal puluhan ubat rasa macam ada 30 tests! http://matcuoi.com  So cuti seminggu ni sangatlah bermakna, rasa mcm dh abes exam je. http://matcuoi.com  Seminggu kt rumah nanti bolehlah dimanfaatkan dgn berblogwalking ke serata dunia. http://matcuoi.com  Tak sabarnya nak jumpa anak sedaraku yg comel, Adam & Aryan. Semoga semuanya lancar sepanjang perjalanan & tiba ke destinasi dgn selamat, insya-Allah. http://matcuoi.com  


Ni masa sambutan hari raya kt Merlimau. Bestnye klau kampung cmni.

5 otobots membebel:

Radsmil Nasir said...

waaaaa,, cntiknya sawah ^^...hik3

bumbleB said...

kn? tp klau rads yg dlm gmbr tu msti sawah tu pn nmpak x cantik dh =P

Tauke Budu said...

tak serupa ngn mok daro dia pun..
hehe

bumbleB said...

warno kulit & saiz mato jah x samo =P

amir aizat said...

happy holiday lar,hehe